Jump around (the world)

Istanbul

Svi koji me bolje poznaju dobro znaju da već nekoliko godina niti iz jednog grada ne odlazim bez skoka. Nažalost se ne sjećam kada i kako je ova tradicija počela, no svakako mi je postala izuzetno draga i zanimljiva. Skakanje je postalo zanimljivo i mojim prijateljima pa mi se vrlo rado pridružuju u raznim egzibicijama ispred fotoaparata. Od stotine fotografija sa skokovima, stojevima, zvijezdana i sl. izabrala sam nekoliko meni najdražih. 😉

Egipat

Sarajevo

Beč

São Miguel / Acores / Portugal

Burano

Makarska

Zadar (Pozdrav Suncu)

Varaždin

Poreč

Plitvička jezera

Pečuh

Beograd

Makarska

4 thoughts on “Jump around (the world)

Leave a Reply

